CENTRALA TELEFONICA IP – SISTEM MANAGEMENT CLIENTI (CRM)

Orice apel al clientului este inscris in istoric odata cu observatiile facute de acesta respectiv de catre operator. La urmatorul (urmatoarele ) apel (uri), intreg istoricul clientului devine vizibil pe ecranul operatorului in momentul in care acesta ii raspunde respectivului client, bine inteles in formula sintetizata si anume :

  • adresele clientului ordonate in top utilizari
  • ultimele trei comenzi cuprinzand data si ora , locatia si indicativul care a deservit comanda, dispecerul care a alocat-o precum si eventualele observatii.

Prin simpla apasare pe adresa se afiseaza crescator, in ordinea distantei, statiile de taxi din care se pot aloca masinile sau chiar autoturismele daca acestea sunt dotate cu sisteme traking G.P.S. in functiune la momentul respectiv.

In cazul revenirii clientului comanda in desfasurare este evidentiata separat, iar prin apasarea pe textul acesteia se vizualizeaza instantaneu pozitia masinii alocate catre clienti, respectiv informarea acestuia in ce priveste stadiul comenzii.

Ferestrele de pop-up ce se deschid in timpul lucrului pot fi mutate dupa dorinta fiecarui operator pe timpul unei sesiuni, oriunde pe ecran prin simplul “drag to move”. Apelarea oricarui client se poate face foarte simplu prin “push to call”.