Monitorizarea, cu actualizare la 10 secunde a pozitiei pe harta a tuturor vehiculelor, precum si a starii acestora – in stationare sau viteza de deplasare, motor pornit sau oprit, liber sau cu client.

Raportare rapida, la solicitarea operatorului utilizator, pentru masina aleasa (indicativ/turela sau numar de inmatriculare) cu evidentierea imediata a duratei de stationare sau vitezei actuale masinii, precum si a numarului de kilometri parcursi, a numarului de curse totale si din statii, numarul de porniri motor totale si in statii, totul defalcat pe luna, ziua precedent si ziua curenta.

Calcularea rutelor pentru fiecare masina din proximitatea unei comenzi precum si evidentierea sortata a ordinii de prioritate a fiecareia, la simpla apasare pe denumirea sau locatia comenzii.

Preluarea tip call center a apelurilor clientilor, cu callerID, prin sistem VOIP integrat si personalizarea acestora.

Evidentierea instantanee in momentul preluarii apelului, a istoricului recent al solicitarilor clientului interlocutor, precum si adreselor folosite de acesta, incepand cu cea mai des utilizata.

Foarte important aici, programul evidentiaza comenzile active ale clientului, in momentul initierii convorbirii cu acesta.

Pre-alocarea automata a grupului de masini eligibile (configurabil ca numar maxim si componenta vehicule), prin simpla apasare a adresei la care clientul solicita prezentarea masinii, asa incat dispecerul doar confirma trimiterea in teren a comenzii catre grupul respectiv.

Evidentierea rezultatului comenzii, respectiv ce indicativ a acceptat comanda precum si timpul estimat de prezentare la locul de imbarcare, spre a-i fi comunicat clientului de catre dispecer.

Transferul automat al tuturor datelor comenzii acceptate in lista de comenzi active de unde acestea pot fi accesate rapid (mouse over) sau re-gestionate prin apasarea butoanelor potrivite (anulare sau call client).

Urmarirea automata a starii fiecarei comenzi, prin semnalizarea corespunzatoare a acesteia in lista de comenzi active, cu posibilitatea anularii acesteia de catre operator, daca este necesar, in orice moment inainte de imbarcarea clientului.

Vizionarea apelurilor in curs (fara nici o interventie a operatorului), atat a celor in asteptare cat si a celor preluate deja de catre operatorii dispeceri impreuna cu timpii de cand se afla in fiecare stare, linia apelata si interiorul de pe care s-a preluat.