Prin accesarea submeniurilor potrivite din meniul aplicatiei, se obtin rapoarte pe perioade predefinite sau alese despre:

TELEFONIE

  • numarul total de apeluri primite evidentiabile astfel:
    • pe surse de generare (retea mobila, fixa sau provider de telefonie)
    • pe fiecare numar de dispecerat existent
    • pe fiecare numar de telefon selectat
    • pe durate selectate ale convorbirilor
    • pe numar de interior selectat
  • timpul total de ocupare a liniei telefonice per convorbire cu evidentiere separata pentru:
    • timpul mediu de ocupare linie
    • timpul mediu de raspuns
    • timpul mediu de conversatie cu clientul.
  • raportare top apeluri numar de telefon/nume client, functie de numarul dorit de pozitii in top, evidentiat in “oglinda” cu numarul de comenzi pe numar de telefon/nume client.
  • numarul total al apelurilor pierdute, cu evidentiere data, ora, minut, secunda, numar/nume client si durata fiecarui apel fara raspuns.
  • inregistrarea/redarea tuturor convorbirilor telefonice efectuate (se supune termenilor si conditiilor legale).


COMENZI

  • numarul total de comenzi gestionate, evidentiabile astfel:
    • pe surse de generare – telefonie sau internet
    • pe masina (indicative/turela, numar de inmatriculare)
    • pe operator dispecer
    • pe alocari statii taxi/standuri
    • pe adresa utilizata sau numar telefon/nume client.
  • numarul de comenzi neonorate evidentiabile dupa criterii – lipsa masina disponibila in zona sau refuzul soferilor de a onora anumite comenzi.
  • numarul de comenzi anulate de catre dispecer sau de catre client, impreuna cu eventualele comentarii despre motivele anularii.
  • informatii complete despre fiecare comanda, de la evidentierea pe harta a intregului parcurs incepand cu locul si momentul alocarii, atat liber cat si cu client, viteze si timpi de stationare.
  • raportare top apeluri numar de telefon/nume client, functie de numarul dorit de pozitii in top, evidentiat in “oglinda” cu numarul de comenzi pe numar de telefon/nume client.
  • numarul total al apelurilor pierdute, cu evidentiere data, ora, minut, secunda, numar/nume client si durata fiecarui apel fara raspuns.
  • inregistrarea/redarea tuturor convorbirilor telefonice efectuate (se supune termenilor si conditiilor legale).



CLIENTI

  • numarul total de clienti si numarul mediu de adrese utilizate per client.
  • vechimea in retea a fiecarui client si istoricul tuturor comenzilor efectuate de catre acesta.
  • numarul de clienti noi adaugati zilnic.
  • vizualizare si editare date client, respectiv posibilitatea gestionarii conturilor online ale acestora(activare/dezactivare) in caz de nevoie..