Prin accesarea submeniurilor potrivite din meniul aplicatiei, se obtin rapoarte pe perioade predefinite sau alese despre:
TELEFONIE
- numarul total de apeluri primite evidentiabile astfel:
- pe surse de generare (retea mobila, fixa sau provider de telefonie)
- pe fiecare numar de dispecerat existent
- pe fiecare numar de telefon selectat
- pe durate selectate ale convorbirilor
- pe numar de interior selectat
- timpul total de ocupare a liniei telefonice per convorbire cu evidentiere separata pentru:
- timpul mediu de ocupare linie
- timpul mediu de raspuns
- timpul mediu de conversatie cu clientul.
- raportare top apeluri numar de telefon/nume client, functie de numarul dorit de pozitii in top, evidentiat in “oglinda” cu numarul de comenzi pe numar de telefon/nume client.
- numarul total al apelurilor pierdute, cu evidentiere data, ora, minut, secunda, numar/nume client si durata fiecarui apel fara raspuns.
- inregistrarea/redarea tuturor convorbirilor telefonice efectuate (se supune termenilor si conditiilor legale).
COMENZI
- numarul total de comenzi gestionate, evidentiabile astfel:
- pe surse de generare – telefonie sau internet
- pe masina (indicative/turela, numar de inmatriculare)
- pe operator dispecer
- pe alocari statii taxi/standuri
- pe adresa utilizata sau numar telefon/nume client.
- numarul de comenzi neonorate evidentiabile dupa criterii – lipsa masina disponibila in zona sau refuzul soferilor de a onora anumite comenzi.
- numarul de comenzi anulate de catre dispecer sau de catre client, impreuna cu eventualele comentarii despre motivele anularii.
- informatii complete despre fiecare comanda, de la evidentierea pe harta a intregului parcurs incepand cu locul si momentul alocarii, atat liber cat si cu client, viteze si timpi de stationare.
- raportare top apeluri numar de telefon/nume client, functie de numarul dorit de pozitii in top, evidentiat in “oglinda” cu numarul de comenzi pe numar de telefon/nume client.
- numarul total al apelurilor pierdute, cu evidentiere data, ora, minut, secunda, numar/nume client si durata fiecarui apel fara raspuns.
- inregistrarea/redarea tuturor convorbirilor telefonice efectuate (se supune termenilor si conditiilor legale).
CLIENTI
- numarul total de clienti si numarul mediu de adrese utilizate per client.
- vechimea in retea a fiecarui client si istoricul tuturor comenzilor efectuate de catre acesta.
- numarul de clienti noi adaugati zilnic.
- vizualizare si editare date client, respectiv posibilitatea gestionarii conturilor online ale acestora(activare/dezactivare) in caz de nevoie..